16 March 2016

PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU : ALFALFA COMPLEX


PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU : ALFALFA COMPLEX


Apakah alfalfa?
Alfalfa merupakan sejenis tumbuhan yang tidak asing lagi di kalangan penduduk dunia. Kaya dengan kandungan nutrisi menyebabkan alfalfa digunakan sebagai alternatif dalam merawat pelbagai penyakit seperti:
Bengkak, sakit sendi, ulser, penyakit perut,alahan,nafas berbau,bau badan, gout, sembab air, tiada selera makan, sakit ulu hati, masalah kolon, hernia, kaki busuk, serta tujuan detoksifikasi.

Apakah yang terkandung di dalam alfalfa?

Alfalfa juga mengandungi mineral seperti :
  • Kalsium : membina dan mengekalkan tulang dan gigi, membantu darah membeku, membantu dalam kecergasan dan daya tahan, mengawal rentak jantung, melegakan saraf.
  • Zat besi : diperlukan dalan pembinaan hemoglobin, membantu pengangkutan oksigen di dalam darah.
  • Kalium : perlu bagi saraf otot, tindakan jantung dan tindak balas enzim, juga untuk digest lemak.
  • Fosforus : diperlukan untuk tulang yang normal dan struktur gigi. Saling berkain dengan tindakan kalsium dan Vitamin D. Meningkatkan peranan tisu saraf.
  • Klorin(klorida) : elektrolit penting yang membersihkan dan mnenyucikan badan, mengawal metabolisme lemak, gula dan kanji.
  • Sodium : mengawal keseimbangan cecair di seluruh badan,meneutralkan asid, menghalanh pembekuan darah, mengaktifkan limpa, usus dan fungsi perut.
  • Silikon magnesium : membantu badan untuk menangani sembelit,ketahanan saraf, melindungi kulit dan badan, dan merangsang fungsi otak.
Alfalfa complex shaklee dihasilkan dari daun alfalfa yang bermutu tinggi yang ditanam di California, USA. Ditanam tanpa pertisid, racun kulat, bacteriosides, hormon sintetik dan bahan kimia.

COD AREA :
TAMPOI / TAMAN DAHLIA / TAMAN KEMAS / TAMAN CEMPAKA / DAMANSARA ALIFF / TAMAN PERLING / BUKIT INDAH / TAMPOI UTAMA / BANDAR BARU UDA / TAMAN JOHOR / KEMPAS / SETIA TROPIKA / NUSAJAYA / GELANG PATAH

 POS SETIAP HARI SEMENANJUNG MALAYSIA / SABAH SARAWAK

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

NURMALA SURATANNI
ID : 1224878
CONTACT NO : 013 2712089
www.duniacantikluna.blogspot.com
FACEBOOK : LUNA MOONFANG
INSTAGRAM : LUNA.SHAKLEE







No comments:

Post a Comment