19 March 2016

PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU : ESP sebagai MILK BOOSTER

PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU : ESP sebagai MILK BOOSTER


ESP SEBAGAI MILK BOOSTER? YEKE NI?
Jawapannya YA MEMANG BETUL. 

Semua ibu yang mengandung memang menginginkan untuk memiliki rezeki susu yang banyak untuk bayi mereka. Ini kerana susu ibu adalah yang terbaik untuk bayi untuk ketahanan tubuh badan mereka.

Tapi tak semua ibu dikurniakan susu yang banyak. Ada juga ibu yang berusaha dengan pelbagai cara untuk menambahkan susu asalkan yang terbaik untuk bayi mereka. Ibu mana yang tak sayangkan anak kan?

Susu ibu juga bukan selalu banyak. Makin kelamaan susu ibu juga akan merudum dan kepekatannya mungkin berkurangan. Di saat inilah si ibu mula rungsing apabila stok susu semakin berkurangan, bayi pula semakin kuat menyusu.

Tahukah anda? Bahawa ESP dari Shaklee dapat membantu masalah tersebut? Ya. ESP dapat dijadikan sebagai milk booster!

Testimoni ESP

ESP bukan sahaja untuk kecantikan tetapi ia juga boleh berfungsi sebagai milk booster dimana susu akan lebih meriah dan pekat. Bayi anda pun akan cepat kenyang.. selalunya bayi yang menyusu hasil dari pengambilan ESP oleh si ibu akan lebih tembam! Haaa geram je tengok.
Anda masih tidak percaya?

Cubalah. Pilih yang terbaik untuk anak anda.

COD AREA :
TAMPOI / TAMAN DAHLIA / TAMAN KEMAS / TAMAN CEMPAKA / DAMANSARA ALIFF / TAMAN PERLING / BUKIT INDAH / TAMPOI UTAMA / BANDAR BARU UDA / TAMAN JOHOR / KEMPAS / SETIA TROPIKA / NUSAJAYA / GELANG PATAH

 POS SETIAP HARI SEMENANJUNG MALAYSIA / SABAH SARAWAK

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

NURMALA SURATANNI
ID : 1224878
CONTACT NO : 013 2712089
www.duniacantikluna.blogspot.com
FACEBOOK : LUNA MOONFANG
INSTAGRAM : LUNA.SHAKLEE






No comments:

Post a Comment