14 March 2016

PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU : GARLIC COMPLEX



PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU : GARLIC COMPLEX

Tahukah anda apa kebaikan garlic? Mungkin ramai yang tidak mengetahui kebaikan garlic selain digunakan di dalam masakan.

Namun tahukah anda bahawa garlic dapat menghilangkan keputihan?
YA. Garlic dapat menghilangkan keputihan yang dialami oleh kebanyakan wanita. 

Statistik WHO tentang kesihatan reproduksi wanita menunjukkan 75% wanita di dunia pasti mengalami vaginitis sekurang-kurangnya sekali seumur hidup dan 45% diantaranya pernah mengalaminya sebanyak dua kali atau lebih.
Simptom-simptom seperti keluarnya cairan dari vagina diikuti rasa gatal, iritasi, nyeri ketika melakukan hubungan intim, sakit pada ari-ari, bau yang tidak menyenangkan dan kadangkala terjadi pendarahan dari vagina. 
Setiap wanita di seluruh dunia pasti pernah mengalami vaginitis walaupun hanya sekali seumur hidupnya. Ironinya, ramai wanita gagal memahami punca keadaan ini berlaku dan mula merasa tertekan, bingung, bercelaru, rasa rendah diri, marah, sebak dan bermacam-macam perasaan serta emosi yang negatif. Sementelahan lagi wanita yang sedang hamil atau remaja yang belum berkahwin dan belum pernah mendapat pendedahan seksual. Mereka cuma memahami keadaan ini sebagai keputihan.

          MENGAPA WANITA SERING MENGALAMI MASALAH INI?
Antara sebab-sebab perkara ini berlaku adalah disebabkan oleh kurangnya keperihatinan atau mungkin terdapat sedikit kekeliruan terhadap satu-satunya organ yang sangat penting untuk wanita
  1. Ramai wanita tidak memahami fungsi organ kewanitaannya sehingga secara khusus tidak memberi perhatian terhadap organ tersebut.
  2. Selalu berperasaan bahawa tidak ada masalah terhadap organ kewanitaannya, membuatkan para wanita kurang menjaga kesihatan organ kewanitaan mereka.
  3. Wanita lebih berminat merawat wajah daripada organ kewanitaannya.
  4. Kurangnya informasi mengenai gejala penyakit yang bakal timbul jika tidak menjaga organ yang satu ini
  5. Tidak peka pada pengunaan ubat-ubatan, kimia, diet dan persekitaran yang kondusif bagi flora bakteria di dalam vagina.
Dengan adanya Garlic Complex, anda dapat menghilangkan keputihan yang anda alami. Keputihan menimbulkan rasa yang tidak selesa.
Garlic Complex bukan sahaja dapat membantu menghilangkan masalah keputihan anda malah dapat menghilangkan masalah wanita seperti senggugut.

Garlic complex shaklee adalah diperbuat daripada bawang putih jenis premium yang ditanam secara organik di California, USA diwaktu musim panas dan bebas 100% daripada penggunaan racun perosak.

Dihasilkan secara ekslusif pada suhu bilik tanpa haba untuk memastikan 100% allicin aktif kekal pada garlic tersebut. Ia juga mengandungi pelbagai vitamin E untuk tingkatkan sebatian aktif garlic dan keberkesanannya dalam tubuh kita.

COD AREA :
TAMPOI / TAMAN DAHLIA / TAMAN KEMAS / TAMAN CEMPAKA / DAMANSARA ALIFF / TAMAN PERLING / BUKIT INDAH / TAMPOI UTAMA / BANDAR BARU UDA / TAMAN JOHOR / KEMPAS / SETIA TROPIKA / NUSAJAYA / GELANG PATAH

 POS SETIAP HARI SEMENANJUNG MALAYSIA / SABAH SARAWAK

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

NURMALA SURATANNI
ID : 1224878
CONTACT NO : 013 2712089
www.duniacantikluna.blogspot.com
FACEBOOK : LUNA MOONFANG
INSTAGRAM : LUNA.SHAKLEE



No comments:

Post a Comment