17 September 2016

PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU : KURUS DENGAN BAJET YANG MAMPU MILIK

PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU : KURUS DENGAN BAJET YANG MAMPU MILIK





Bercakap mengenai artikel dia atas, penduduk gemuk di Malaysia mencecah sehingga 4.4 juta orang! Bukan satu angka yang kecil. Tahukah anda bahaya yang menanti sekiranya anda adalah salah seorang pesakit obesiti?

Banyak cara untuk menghilangkan berat badan, namun disiplin juga amat penting bagi menurunkan berat badan. Tidak dinafikan banyak produk pelangsingan dinpasaran sekarang sama ada yang mahal mahupun murah. Perlu diingatkan anda harus berhati-hati dalam memilih produk pelangsingan. Produk pelangsingan yang murah bukan sahaja di ragui keberkesanannya malah ianya boleh membahayakan kesihatan dalaman.

Ada juga yang sanggup melaburkan ribuan ringgit bagi proses menyedut lemak dan sesi pelangsingan. Itu bagi mereka yang mempunyai duit yang lebih. Persoalannya bagaimana pula bagi anda yang tidak berkemampuan untuk melaburkan duit sehingga ribuan ringgit?

Jangan risau. Duit bukan alasannya. Shaklee menawarkan produk pelangsingan yang mengikut bajet anda. Apa yang penting anda perlu berdisiplin dalam mengamalkan secara konsisten.


YES PACK HEALTHY FITNESS menawarkan beberapa produk khusus untuk anda yang ingin menurunkan berat badan. Antaranya ialah VITA LEA, LECITHIN, HERB-LAX, CINCH TEA dan CINCH.

Bagaimanapun anda masih boleh mengikut bajet anda jika anda tidak mampu untuk mendapatkan kesemuanya. Inginkan maklumat lanjut? Hubungi saya segera.

COD SHAKLEE AREA :
TAMPOI / TAMAN DAHLIA / TAMAN KEMAS / TAMAN CEMPAKA / DAMANSARA ALIFF / TAMAN PERLING / BUKIT INDAH / TAMPOI UTAMA / BANDAR BARU UDA / TAMAN JOHOR / KEMPAS / SETIA TROPIKA  / GELANG PATAH

 POS SETIAP HARI SEMENANJUNG MALAYSIA / SABAH SARAWAK

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

NURMALA SURATANNI
ID : 1224878
CONTACT NO : 013 2712089
www.duniacantikluna.blogspot.com
FB : Luna Moonfang
IG : LUNA.SHAKLEE


No comments:

Post a Comment