18 September 2016

PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU : ENFUSELLE SET SKINCARE UNTUK MUKA KERING DAN BERMINYAK

PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU : ENFUSELLE SET SKINCARE UNTUK MUKA KERING DAN BERMINYAK


Kali ni nak share mengenai set skincare. Maklum la zaman sekarang ni terlalu banyak produk skincare di pasaran. Siap ada yang flawless cerah seawal 24 jam! Amboi, bahaya tu kalau kesan seawal 24 jam. 

Memang semua nak cantik tapi tolong berjaga-jaga dalam memilih produk. Kenal pasti apa yang terkandung di dalam produk tersebut. Apa yang paling penting selamat digunakan. 
Biasanya produk yang memberi kesan awal, apabila anda stop penggunaannya muka anda akan menjafi kusam atau gelap. Betul tak?

Sebelum ni saya gunakan NUTRIWHITE GENTLE DEEP CLEANSER. Lama juga bertahan untuk satu tube. Kenapa bertahan lama? Kerana anda hanya perlu picit sedikit sahaja sudah cukup untuk mendapatkan buih yang banyak.

Saya mengalami masalah pori terbuka dia kawasan tepi hidung dan bawah mata. Bukan itu sahaja di bahagian hidung juga terdapat banyak blackhead. Tangan pula pantang kalau ada blackhead ni. Nak memicit je.

Jadi saya try pula ENFUSELLE (NORMAL TO OILY). Saya try PURIFYING CLEANSING GEL, EYE TREATMENT DAN PURIFYING TONER.
Memang rasa excited untuk cuba. Mula-mula percubaan cuci muka dengan cleansing gel. Serious! Rasa lembut. Lepas bilas, keringkan muka saya guna toner. Nampak glowing nampak fresh. Malam sebelum tidur saya akan sapu eye treatment di bahagian keliling mata.

Hari kedua saya perasan pori yang terbuka dah mengecil. Ada perubahan. Seminggu guna muka memang nampak lain. Nampak lebih bersih dan lembut.

Seterusnya saya akan dapatkan balancing moisterizer untuk completekan set skincare saya. Insyallah. 

Anda mempunyai masalah muka berminyak? Masalah muka kering?
Anda boleh dapatkan ENFUSELLE (NORMAL TO DRY) dan ENFUSELLE (NORMAL TO DRY). Bergantung kepada masalah kulit muka anda. Selanjutnya boleh dapatkan konsultasi secara percuma dari saya.

COD SHAKLEE AREA :
TAMPOI / TAMAN DAHLIA / TAMAN KEMAS / TAMAN CEMPAKA / DAMANSARA ALIFF / TAMAN PERLING / BUKIT INDAH / TAMPOI UTAMA / BANDAR BARU UDA / TAMAN JOHOR / KEMPAS / SETIA TROPIKA  / GELANG PATAH

 POS SETIAP HARI SEMENANJUNG MALAYSIA / SABAH SARAWAK

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

NURMALA SURATANNI
ID : 1224878
CONTACT NO : 013 2712089
www.duniacantikluna.blogspot.com
FB : Luna Moonfang
IG : LUNA.SHAKLEE

No comments:

Post a Comment