27 July 2016

PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU : KESUBURAN LELAKI

PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU : KESUBURAN LELAKI


KESUBURAN LELAKI?
Bila bercakap tentang kesuburan biasanya ia dikaitkan dengan wanita. Wanita sering dipersalahkan sekiranya masih belum mengandung. Ia bukan sahaja memberi impak negatif tetapi mendorong wanita tersebut rasa tidak sempurna sebagai soerang perempuan hanya kerana dia dilabelkan sebagai tidak subur atau mandul.

Tapi tahukah anda kesuburan bukan sahaja merujuk kepada wanita tetapi merujuk kepada lelaki juga. 
Lelaki yang normal dan sihat mampu menghasilkan lebih kurang 150 hingga 250 juta sperma setiap hari. Sperma sensitif dengan bahan-bahan pelicin dan juga air jadi wanita tidak digalakkan menggunakan apa juga jenis bahan pelicin sewaktu melakukan hubungan seks dengan suami.

Meskipun lelaki mampu menghasiljan 150 hungga 250 juta sperma, namun tidak semestinya kesemua sperma tersebut normal dan subur. 

Ingin saya cadangkan supplement untuk kesuburan lelaki iaitu VITA E SHAKLEE.
VITA E memberi tenaga untuk lelaki ( termasuk untuk seksual), ereksi lebih lama, lebih mudah terangsang, libido yang kuat, orgasma yang lebih kerap dan bersemangat, meningkatkan pengeluaran air mani dan jumlah sperma lelaki. 

Dengan adanya VITA E boleh la anda suami isteri berusaha bersama-sama untuk mendapatkan anak. Jangan mengharapkan pada isteri sahaja. Sokongan suami juga perlu di dalam hal ini. 

Ingin dapatkan supplement kesuburan lelaki shaklee?

COD SHAKLEE AREA :
TAMPOI / TAMAN DAHLIA / TAMAN KEMAS / TAMAN CEMPAKA / DAMANSARA ALIFF / TAMAN PERLING / BUKIT INDAH / TAMPOI UTAMA / BANDAR BARU UDA / TAMAN JOHOR / KEMPAS / SETIA TROPIKA  / GELANG PATAH

 POS SETIAP HARI SEMENANJUNG MALAYSIA / SABAH SARAWAK

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

NURMALA SURATANNI
ID : 1224878
CONTACT NO : 013 2712089
www.duniacantikluna.blogspot.com
FACEBOOK : LUNA MOONFANG
INSTAGRAM : LUNA.SHAKLEE

No comments:

Post a Comment