24 May 2016

PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU : VITA-E COMPLEX



PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU : VITA-E COMPLEX

APA TU VITA-E COMPLEX?


Vita E complex dibuat dari minyak soya organik dan minyak biji gandum, yang kaya dengan vitamin E, diekstrak d-alpha tocopheryl, d-alpha tocopheryl yang aktif secara fisiologi dan digabung dengan 8 jenis vitamin E(alpha, beta, gama, delta). Ianya adalah vitamin E yang paling lengkap dipasaran.

Mengandungi 10mg selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E, memelihara membran sel-sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot. Ianya juga adalah penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, kadmium dan mengukuhkan anti-oksidan dan melindungi retina.

APAKAH KHASIAT DAN KEBAIKAN VITA-E COMPLEX?
Vita-E complex bukan sahaja sesuai untuk wanita tetapi sesuai untuk lelaki juga. 
KENAPA?
Kerana Vita E complex mampu membantu meningkatkan kiraan sperma lelaki. Jangan ingat lelaki takde yang tak subur tau! Ia juga membantu meningkatkan kesuburan lelaki.

Kelebihan Vita E complex yang paling perempuan suka ialah ia dapat melambatkan penuaan. Takde sape yang nak muka cepat tua dari usia kan?
So boleh la amalkan Vita E complex untuk awet muda! Dan shakle effect dari Vita E complex ni parut pun boleh hilang tau. 
Jimat sangat kalau beli Vita E complex ni. Suami isteri boleh makan. Then banyak pula tu benefit dia. Memang berbaloi, tak rugi!

DAPATKAN VITA E COMPLEX SEKARANG!
HUBUNGI ATAU PM SAYA 
COD AREA :
TAMPOI / TAMAN DAHLIA / TAMAN KEMAS / TAMAN CEMPAKA / DAMANSARA ALIFF / TAMAN PERLING / BUKIT INDAH / TAMPOI UTAMA / BANDAR BARU UDA / TAMAN JOHOR / KEMPAS / SETIA TROPIKA / NUSAJAYA / GELANG PATAH

 POS SETIAP HARI SEMENANJUNG MALAYSIA / SABAH SARAWAK

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

NURMALA SURATANNI
ID : 1224878
CONTACT NO : 013 2712089
www.duniacantikluna.blogspot.com
FACEBOOK : LUNA MOONFANG
INSTAGRAM : LUNA.SHAKLEE



No comments:

Post a Comment