23 May 2016

PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU : TESTIMONI KENCING MANIS


PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU : TESTIMONI KENCING MANIS



Beberapa hari lepas saya jumpa dengan customer ni. Ni kali kedua dia repeat beli Vivix untuk husband dia. Husband akak ni sakit kencing manis ditambah dengan darah tinggi sampai buah pinggang ada komplikasi yang menyebabkan kencing berbuih.

Kali pertama guna vivix akak ni cakap banyak perubahan. Sebab dulu macam-macam ubat and ikhtiar dia guna tapi tak jalan. Masih sama.. duit pun beribu ringgit habis. Sampai la dia jumpa vivix and nampak perubahn yang positif dekat hudband dia. Dia call saya cakap nak repeat beli vivix sebab husband dia da makin handsome and sihat. Alhamdulillah.

Kami set masa dan hari. Jumpa dan borak panjang. Rupanya dah 6tahun husband dia menderita sakit tu. Tapi lepas minum vivix bengkak kaki husband beliau makin surut. Kulit pun cantik bersih tak bersisik macam dulu. And paling best tangan kiri husband akak ni da boleh gerak slow-slow so boleh solat dah.
Memang happy saya dengar kesan yang positif. Akak ni pun ambil kesempatan minum vivix untuk hilangka  jeragat around mata dia. And kesannya ramai yang tegur. Tapi tak dinafikan saya sendiri perasan akak ni lebih bertenaga nak compare dengan masa 1st time saya jumpa dia dulu.

Saya bersyukur dapat bantu mereka yang memerlukan dengan shaklee. Masalah orang kita tak pernah tahu. Saya hanya membantu. Insyallah dengan izin Allah semuanya akan elok.
Anda inginkan vivix untuk bantu ahli keluarga atau saudara mara yang menghadapi masalah kronik?

PEMBELIAN 2 BOTOL VIVIX MELAYAKKAN ANDA MENJADI AHLI SHAKLEE SECARA PERCUMA!
COD AREA :
TAMPOI / TAMAN DAHLIA / TAMAN KEMAS / TAMAN CEMPAKA / DAMANSARA ALIFF / TAMAN PERLING / BUKIT INDAH / TAMPOI UTAMA / BANDAR BARU UDA / TAMAN JOHOR / KEMPAS / SETIA TROPIKA / NUSAJAYA / GELANG PATAH

 POS SETIAP HARI SEMENANJUNG MALAYSIA / SABAH SARAWAK

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

NURMALA SURATANNI
ID : 1224878
CONTACT NO : 013 2712089
www.duniacantikluna.blogspot.com
FACEBOOK : LUNA MOONFANG
INSTAGRAM : LUNA.SHAKLEE



No comments:

Post a Comment