21 April 2016

PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU :NURMALA BINTI SURATANNI


PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU : NURMALA BINTI SURATANNI

Anda pengguna shaklee? Masih mencari shaklee di Johor Bahru yang berdekatan dengan anda?

Okay meh nak introduce sikit. Fullname saya Nurmala. Panggil je Mala. Saya pengedar shaklee yang sah untuk Johor Bahru. Kawasan COD saya pula area Taman Melor, Taman Dahlia, Taman Kemas, Taman Perling, Bukit Indah, Bandar Baru Uda, Nusajaya dan Skudai. 

Yang bukan dari Johor Bahru jangan sedih. Saya still buat post keseluruh negeri ye. POS LAJU KAN ADA. 
Selalunya saya akan pos secepat yang mungkin selepas customer buat payment sebab saya jenis yang utamakan customer and tak suka buat customer tertunggu-tunggu. 

Nak share pasal join ahli pulak. Mungkin ada yang dok google cari camne nak join shaklee? Camne nak jumpa pengedar shaklee ni? Camne nak beli barang shaklee?
Senang je. Awak-awak semua boleh contact saya 
013 2712089
Call ataupun whatsapp.
Untuk join ahli harga hanya RM68.90 sahaja seumur hidup. Bukan untuk sebulan dua je ye. Saya lebih syorkan untuk join ahli. Sebab apa? Sebab harga lebih murah. Lagipun supplement ni kita makan untuk jangka masa yang panjang. So lebih jimat. Betul tak? 

Kalau ada yang nakkan lebih details mengenai produk boleh juga contact saya. No problem. Anythings for my customer.

So apa tunggu lagi? Contact saya sekarang untuk sebarang pertanyaan, order atau untuk menjadi ahli. Awak-awak semua amat dialu-alukan.
Jangan segan-segan.

COD AREA :
TAMPOI / TAMAN DAHLIA / TAMAN KEMAS / TAMAN CEMPAKA / DAMANSARA ALIFF / TAMAN PERLING / BUKIT INDAH / TAMPOI UTAMA / BANDAR BARU UDA / TAMAN JOHOR / KEMPAS / SETIA TROPIKA / NUSAJAYA / GELANG PATAH

 POS SETIAP HARI SEMENANJUNG MALAYSIA / SABAH SARAWAK

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

NURMALA SURATANNI
ID : 1224878
CONTACT NO : 013 2712089
www.duniacantikluna.blogspot.com
FACEBOOK : LUNA MOONFANG
INSTAGRAM : LUNA.SHAKLEE



No comments:

Post a Comment