12 April 2016

PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU : CAROTOMAX

PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU : CAROTOMAX

CAROTOMAX?
Anda mengalami rabun?  Mengadap komputer dalam jangka masa yang lama? Jom baca mengenai carotomax.

Carotomax mengandungi 6 jenis karotena, diekstrak dari rangkaian sayuran dan buahan yang kaya dengan anti-oksidan seperti rumpai laut, tomato, biji anggur, brokoli, marigold, epal, kentang, minyak sawit, lobak, cantaloupe dan strawberi.

APAKAH  MANFAAT UTAMA CAROTOMAX?
  • MEMPERTINGKATKAN PENGLIHATAN- ia menghasilkan 'ungu visual' yang membolehkan kita mengekalkan penglihatan di dalam gelap. Ia mengurangkan masalah penglihatan seperti nyctalopia(rabun malam), glaucoma, rabun dekat, presbyopic, xerophthalmia(mata kering), kelesuan mata, katarak, eye bags dan gegelung hitam dimata.
  • MEREDAKAN PENYAKIT KULIT - pengambilan yang banyak akan melegakan masalah kulit seperti psoriasis, senile plaque, kulit kering, kulit gugur, jerawat dan akne. Penggunaan luaran untuk merawat pustule, scabies, akne dan ulser kulit.
  • MELINDUNGI EPITHELIAL - ia memelihara lapisan luar kornea, rongga oral, perut, paru-paru, bronkus, pundi kencing, ovari semasa disintegrasi tisu, merawat ulser saluran usus.
  • MELAWAN KANSER DAN OKSIDASI - Penganbilan ketap beta karotena mengukuhkan sistem imun, melambatkan penuaan dan menyekat aktiviti bahan kanser dan menghalang pembentukan sel-sel kanser. Ini akan mengurangkan risiko kanser, terutama sekali kanser paru-paru dan payudara. 
  • MENGHALANG INFEKSI - Merancang enzim membunuh kuman, menyekat dan mempertingkatkan kondisi penyakit sistem respiratori paru-paru, batuk, hepatitis, asthma dan selsema.
  • MENGGALAKKAN PERKEMBANGAN NORMAL DAN SIHAT -Merangsang perkembangan kanak-kanak, remaja, menguatkan tulang, melindungi rambut, kulit, membran mukosa, gigi sihat, gusi dan sistem reproduksi. Juga penghasilan sperma yang kuat.
SO BAGI YANG MENGALAMI MASALAH PENGLIHATAN TAK RUGI UNTUK CONSUME CAROTOMAX. BOLEH STANDBY LETAK DEKAT OFFICE.


COD AREA :
TAMPOI / TAMAN DAHLIA / TAMAN KEMAS / TAMAN CEMPAKA / DAMANSARA ALIFF / TAMAN PERLING / BUKIT INDAH / TAMPOI UTAMA / BANDAR BARU UDA / TAMAN JOHOR / KEMPAS / SETIA TROPIKA / NUSAJAYA / GELANG PATAH

 POS SETIAP HARI SEMENANJUNG MALAYSIA / SABAH SARAWAK

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

NURMALA SURATANNI
ID : 1224878
CONTACT NO : 013 2712089
www.duniacantikluna.blogspot.com
FACEBOOK : LUNA MOONFANG
INSTAGRAM : LUNA.SHAKLEE



No comments:

Post a Comment