05 September 2016

PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU : PEPPERMINT GINGER PLUS PILIHAN UNTUK HILANGKAN ANGIN DALAM BADAN

PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU : PEPPERMINT GINGER PLUS PILIHAN UNTUK HILANGKAN ANGIN DALAM BADAN



Angin dalam badan memang akan membuatkan kita rasa tidak selesa. Perut rasa sebu, rasa sendawa yang tidak lepas dan banyak lagi yang serba tidak kena. Banyak tips yang boleh membuang angun dalam badan.

Halia merupakan salah satu agen yang boleh membantu membuang angin dalam badan. Ada yang minum air rebusan halia dan macam lagi.

Tahukah anda shaklee turut terdapat PEPPERMINT GINGER PLUS untuk menghilangkan angin dalam badan?


Beberapa hari lepas saya mendapat panggilan dari seorang customer yang ingin mendapatkan peppermint ginger plus untuk membuang angin dalam badan. Hasil daripada bantuan google beliau mendapatkannya secara COD di Taman Dahlia berikutan lokasi yang paling terdekat.

Peppermint ginger plus mengandungi halia dan juga bahan lain yang mampu melegakan badan. Makan 3 biji selepas makan untuk melegakan masalah angin dalam badan. Ia juga boleh dicampur bersama air suam untuk rasa yang lebih dingin.

Anda mencari alterntif untuk menghilangkan masalah angin dalam badan? Anda boleh cuba peppermint ginger plus.
Untuk kawasan yang betdekatan anda boleh COD di kawasan berdekatan Taman Dahlia, Bandar Baru Uda, Tampoi, Kempas, Setia Tropika, Taman Kemas, Perling dan Taman Damasara Aliff.
Saya juga membuat pengeposan untuk lain-lain kawasan termasuk Sabah dan Sarawak.


COD SHAKLEE AREA :


TAMPOI / TAMAN DAHLIA / TAMAN KEMAS / TAMAN CEMPAKA / DAMANSARA ALIFF / TAMAN PERLING / BUKIT INDAH / TAMPOI UTAMA / BANDAR BARU UDA / TAMAN JOHOR / KEMPAS / SETIA TROPIKA  / GELANG PATAH

 POS SETIAP HARI SEMENANJUNG MALAYSIA / SABAH SARAWAK

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

NURMALA SURATANNI
ID : 1224878
CONTACT NO : 013 2712089
www.duniacantikluna.blogspot.com
FB : Luna Moonfang
IG : LUNA.SHAKLEE



No comments:

Post a Comment