20 June 2016

PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU : VIVIX

PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU : VIVIX

Vivix merupakan supplement anti-penuaan terbaik didunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh shaklee syarikat no 1 supplement makanan Amerika.

Di dalam kajian makmal, ramuan vivix menunjukkan impak kepada 4 mekanisma penting penuaan pada tahap sellular.


4 MEKANISMA PENUAAN PADA TAHAP SELLULAR

KEROSAKAN DNA
Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu "typo" ( kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur. Ramuan vivix melindungi dan memperbaiki sellular DNA.

PENGAWALAN GENETIK
Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap sellular. Di dalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru menunjukkan ramuan vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular.

Pengeluaran tenaga yang kian menurun oleh sel-sel
Mitochondria (penjana tenaga) didalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun fungsi sel turut menurun. Ramuan vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga didalam sel.

Penimbunan protin AGE
Penimbunan protin AGE (advanced end products) boleh menyebabkan kerosakan tahap sellular yang akan menggangu keutuhan sel dan panjang umur. Ramuan vivix adalah 10kali lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur "muscadine") untuk melambatkan pembentukan protin AGE.
Vivix bukan sahaja berfungsi sebagai anti penuaan tetapi vivix juga bagus untuk pesakit yang mengidap penyakit kronik seperti strok, kencing manis, sakit buah pinggang dan banyak lagi.

INGIN DAPATKAN VIVIX?
JADI AHLI SECARA PERCUMA DENGAN SETIAP PEMBELIAN 2 BOTOL VIVIX!
COD AREA :
TAMPOI / TAMAN DAHLIA / TAMAN KEMAS / TAMAN CEMPAKA / DAMANSARA ALIFF / TAMAN PERLING / BUKIT INDAH / TAMPOI UTAMA / BANDAR BARU UDA / TAMAN JOHOR / KEMPAS / SETIA TROPIKA  / GELANG PATAH

 POS SETIAP HARI SEMENANJUNG MALAYSIA / SABAH SARAWAK

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

NURMALA SURATANNI
ID : 1224878
CONTACT NO : 013 2712089
www.duniacantikluna.blogspot.com
FACEBOOK : LUNA MOONFANG
INSTAGRAM : LUNA.SHAKLEE



No comments:

Post a Comment