22 June 2016

PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU : SET KESUBURAN SHAKLEE



PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU : SET KESUBURAN SHAKLEE


Orang yang sudah berumahtangga semestinya mengimpikan kehadiran cahaya mata. Tapi tak semua orang dikurniakan anak selepas berkahwin. Tu semua rezeki dari Allah. 

Masyarakat kita pula ada yang suka bertanya dengan soalan "bila nak pregnant?" "Eh, bukan da lama kahwin ke tapi still belum ada anak?"

Saya faham apa perasaan bila ditanya soalan yang demikian sebab saya pun da pernah rasa. Ada juga pasangan yang cuba berusaha dan mengambil pelbagai ikhtiar untuk mendapatkan anak.

Da pernah ke anda mencuba set kesuburan shaklee?

 Set kesuburan untuk wanita yang terdiri daripada ESP dan GLA Complex. Set kesuburan ini juga amat disarankan untuk mereka yang pernah mengalami keguguran bagi menguatkan rahim. Kesan daripada pengambilan ESP juga dapat mencantikkan kulit dan memberi tenaga yang berpanjangan.

Manakala GLA Complex dapat memberi kesimbangan hormon, melancarkan period dan banyak lagi. GLA Complex juga bagus dalam membantu hubungan intim suami isteri.

Bagi anda yang sedang mencari ikhtiar untuk mendapatkan anak boleh la mencuba set kesuburan shaklee dengan  pengambilan yang konsisten. Insyallah ada hasilnya dari Allah untuk setiap hambaNya yang berusaha.

COD AREA :
TAMPOI / TAMAN DAHLIA / TAMAN KEMAS / TAMAN CEMPAKA / DAMANSARA ALIFF / TAMAN PERLING / BUKIT INDAH / TAMPOI UTAMA / BANDAR BARU UDA / TAMAN JOHOR / KEMPAS / SETIA TROPIKA  / GELANG PATAH

 POS SETIAP HARI SEMENANJUNG MALAYSIA / SABAH SARAWAK

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

NURMALA SURATANNI
ID : 1224878
CONTACT NO : 013 2712089
www.duniacantikluna.blogspot.com
FACEBOOK : LUNA MOONFANG
INSTAGRAM : LUNA.SHAKLEE

No comments:

Post a Comment