26 June 2016

PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU : CARA MENGEKALKAN AWET MUDA




PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU : CARA MENGEKALKAN AWET MUDA

Tanda-tanda penuaan akan mula kelihatan apabila usia mencecah 25 tahun. Perhatikan garis halus di bahagian mata, tepi bibir dan dahi. 

Kulit juga menjadi kendur, kusam dan tidak berseri seperti dulu. Jom kita kekalkan awet muda supaya garis halus dan kedutan di wajah tidak kelihatan biarpun usia semakin meningkat.

BERSIH WAJAH DENGAN SEMPURNA
Ramai yang mengambil mudah soal pembersihan kulit. Kulit yang tidak bersih akan mudah ditumbuji jerawat. Cara terbaik untuk memiliki kulit yang sihat dan cantik adalah penelitian ketika membersihkan wajah.

Bagi mereka yang suka bersolek pastikan wajah dibersihkan dengan make up remover, kemudian barulah bersihkan kulit wajah dengan pencuci yang tepat.

RAWAT KULIT DARI AWAL
Jaga kulit wajah dari awal. Usia remaja adalah permulaan terbaik untuk anda mengenali jenis kulot dan menggunakan produk penjagaan yang sesuai. Dapatkan bantuan pakar untuk membantu anda memilih produk yang tepat. Penjagaan dari awal akan membuatkan kulit wajah kekal remaja.

JAGA KECANTIKAN DALAMAN
Harus diakui ada wanita yang mengabaikan penjagaan dalaman. Golongan ini hanya fokus kepada penjagaan luaran seperti merawat wajah dan tubuh. Untuk tampil anggun dan awet muda, wanita mesti menjaga kecantikan dalaman. Amalkan mengambil supplement sejak zaman anak dara lagi. Pastikan anda mengambil supplement yang berasaskan bahan semulajadi dan mengikut keperluan diri.

REHAT DAN TIDUR MENCUKUPI
Tubuh dan wajah yang kurag rehat akan kelihatan lesu dan kusam. Pastikan anda mendapat rehat yang mencukupi agar wajah tampak segar dan tubuh bertenaga. Tidur yang berkualiti akan membuatkan tubuh dan wajah nampak berseri. Ia juga membantu memperbaharui sel kulit. Hasilnya anda akan tampak muda dan ceria.

MASKER TEGANGKAN KULIT
Bagi yang tidak punya masa untuk ke spa, cukup sekadar mengamalkan rejim kecantikan di rumah. Pastikan anda membersihkan wajah yang sempurna, menggunakan penyegar dan juga pelembab. 

Masker boleh dibeli dipusat kecantikan atau anda boleh membuatnya sendiri dirumah dengan bahan semulajadi seperti tomato, putihbtelur dan yogurt. Lumurkan pada wajah biarkan kering dan bilas dengan air bersih.

MANJAKAN DIRI DI SPA
Rawat tubuh dan wajah anda di spa, jangan kedekut duit untuk diri sendiri. Tubuh yang letih perlu dirawat dengan baik. Anda boleh melakukan sauna herba, urutan dan scrub. Perawatan yang lengkap adalah terapi untuk wanita kembali anggun.


KEKAL AWET MUDA DENGAN SHAKLEE

Masker muka ESP + Yogurt

Nutriwhite Gentle Deep Foaming Cleanser. Mengandungi 16 bahan semulajadi tanpa bahan kimia.

Vita C Plus untuk kecantikan muka dan juga penjagaan dalaman.

INGIN DAPATKAN SUPPLEMENT KECANTIKAN DAN DALAMAN YANG SELAMAT?
PILIHLAH SHAKLEE.
COD AREA :
TAMPOI / TAMAN DAHLIA / TAMAN KEMAS / TAMAN CEMPAKA / DAMANSARA ALIFF / TAMAN PERLING / BUKIT INDAH / TAMPOI UTAMA / BANDAR BARU UDA / TAMAN JOHOR / KEMPAS / SETIA TROPIKA  / GELANG PATAH

 POS SETIAP HARI SEMENANJUNG MALAYSIA / SABAH SARAWAK

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

NURMALA SURATANNI
ID : 1224878
CONTACT NO : 013 2712089
www.duniacantikluna.blogspot.com
FACEBOOK : LUNA MOONFANG
INSTAGRAM : LUNA.SHAKLEE

No comments:

Post a Comment