13 March 2016

PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU : JOIN US!

PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU : JOIN US!


Anda pengguna Shaklee? Atau baru berkenalan dengan produk Shaklee?
Mungkin juga ada yang masih mencari pekerjaan mahupun side income. Maklum la ekonomi sekarang bukan la stabil macam dulu. Sekarang barang semua naik harga ditambah lagi dengan adanya GST. Tak semua orang kaya dan senang. Ada juga yang berpendapatan rendah bekerja keras untuk menampung kehidupan seharian. 

Saya faham. Ketika ini la semakin ramai segelintir suri rumah yang menjalankan bisnes dari rumah. Pilihan terbaik untuk membantu suami disamping dapat menjaga anak dan melakukan kerja rumah.

Zaman sekarang teknologi semakin canggih. Rasanya semua orang guna handphone yang touch screen dan berinternet? Jadi tak salah rasanya kalau kita gunakan internet tu untuk memulakan berniaga secara online. Berniaga secara online pun sekarang sudah menjadi trend terutama suri rumah.

Masih memikirkan modal? Nak berniaga apa?
Senang je. Jadilah ahli shaklee untuk memulakan perniagaan anda. Modal hanya RM68.90 SAHAJA untuk pendaftaran ahli. Bukan untuk sebulan bukan untuk setahun tapi untuk seumur hidup! Jimatkan?

Apa kelebihan menjadi ahli shaklee?
Kelebihannya anda boleh menikmati harga ahli untuk setiap pembelian produk shaklee. Untungnya berniaga shaklee kerana anda dan keluarga pun boleh kekal sihat. Selain itu kita juga dapat menolong mereka yang memerlukan bantuan untuk kesihatan mereka. Kita sendiri pun mesti ambil shaklee untuk sihat kan?

Berminat memulakan perniagaan anda? Jom sertai kami menjadi ahli shaklee!

Dengan RM68.90 tu anda bukan dapat angin je means tangan kosong.. hihi. Anda akan dapat starter kit shaklee.

TUNGGU APA LAGI? BERTINDAKLAH SEKARANG. 
SEGALANYA DI HUJUNG JARI ANDA.

COD AREA :
TAMPOI / TAMAN DAHLIA / TAMAN KEMAS / TAMAN CEMPAKA / DAMANSARA ALIFF / TAMAN PERLING / BUKIT INDAH / TAMPOI UTAMA / BANDAR BARU UDA / TAMAN JOHOR / KEMPAS / SETIA TROPIKA / NUSAJAYA / GELANG PATAH

 POS SETIAP HARI SEMENANJUNG MALAYSIA / SABAH SARAWAK

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

NURMALA SURATANNI
ID : 1224878
CONTACT NO : 013 2712089
www.duniacantikluna.blogspot.com
FACEBOOK : LUNA MOONFANG
INSTAGRAM : LUNA.SHAKLEE




No comments:

Post a Comment