13 March 2016

PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU : MILK BOOSTER


PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU : MILK BOOSTER

Banyak kelebihan yang terdapat pada ESP. ESP boleh diambil bersama vitamin yang lain sebagai tambahan bergantung terhadap kesihatan seseorang.
Contoh ESP diambil bersama Vita-C Plus untuk kecantikan muka dan menghilangkan jerawat.

Tidak ketinggalan juga ESP boleh berfungsi sebagai MILK BOOSTER.
Mommies yang breastfeeding akan sentiasa risau apabila susu mula merudum. Lagi rasa down bila pump dapat sikit je? Tambahan pula baby akan cepat lapar bila susu kurang pekat. Terutama kepada mommies yang bekerja. Stok susu mesti nak kena banyak kan? Baby pulak makin besar makin kuat menyusu.

Tak perlu risau. Shaklee boleh bantu mommies yang ada masalah camni. Caranya dengan pengambilan ESP. Ada juga mommies yang mengambil ESP bersama Ostematrix untuk menjadikan susu lebih meriah.

TESTIMONI MOMMIES YANG BREASTFEEDING


Susu hasil dari pengambilan ESP akan menjadikan susu lebih pekat. Baby pun cepat kenyang. Dengan tambahan pengambilan vitamin lain seperti Ostematrix ataupun yang lain secara tak langsung dapat menjadikan ibu dan anak sihat.

ESP adalah milk booster yang selamat untuk diambil dan tidak memudaratkan sekiranya diambil ketika bayi mengidap Jaundis.

Harap mommies yang breastfeeding  tak risau lagi bila ada shaklee. Harap penuh la fridge tu dengan EBM untuk baby. Insyallah.

Kami sedia membantu.


COD AREA :
TAMPOI / TAMAN DAHLIA / TAMAN KEMAS / TAMAN CEMPAKA / DAMANSARA ALIFF / TAMAN PERLING / BUKIT INDAH / TAMPOI UTAMA / BANDAR BARU UDA / TAMAN JOHOR / KEMPAS / SETIA TROPIKA / NUSAJAYA / GELANG PATAH

 POS SETIAP HARI SEMENANJUNG MALAYSIA / SABAH SARAWAK

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

NURMALA SURATANNI
ID : 1224878
CONTACT NO : 013 2712089
www.duniacantikluna.blogspot.com
FACEBOOK : LUNA MOONFANG
INSTAGRAM : LUNA.SHAKLEE






No comments:

Post a Comment